FrankFluit.reismee.nl

En weer thuis

Inmiddels ben ik veilig geland op Schiphol en alweer een paar dagen aan het genieten van die heerlijke Nederlandse zomer! Ik vind het mooi om weer terug te zijn en om iedereen weer te zien. En ik heb inmiddels gemerkt dat binnen een paar dagen alles weer helemaal normaal is en er eigenlijk helemaal niks verandert is! Wat wel weer even wennen was was het fietsen aan de rechterkant van de weg en dat alles opeens veel kleiner leek dan dat het was! Ik hoop dat jullie je een beetje vermaakt hebben met mn beslommeringen in het buitenland, ik vond het in ieder geval leuk om een blog bij te houden. Nu ga ik weer terug naar het gewone leventje dus vanaf nu zal ik het jullie weer besparen. Maar wie weet knijp ik er over een paar jaar weer tussenuit want ik heb ech een super tijd gehad en ben na een paar dagen Nederland wel weer toe aan een avontuurtje!

Groetjes en tot snel,

Frank

Reacties

Reacties

vaders

Nu ik dit lees ben je alweer thuis, Frank.
Gelukkig heelhuids en met een berg levenswijsheid en ervaring in je rugzak. We zijn trots op je maar dat wist je al.
....en of je je moeder nu even wil helpen met afdrogen voordat je weer naar Delft Abseilt.

Monique en Sjaak

Frank,
Wij net terug van onze vakantie. Jammergenoeg voorbij, want we houden ook wel van een beetje avonturen. We hebben met veel genoegen je mooie verhalen gelezen en kunnen ons heel goed voorstellen dat het nu alweer kriebelt. Geniet nu maar weer lekker van alles hier in Nederland en we spreken elkaar binnenkort. Een lieve groet,
Sjaak en Monique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!